מתי שריקי בסינגל קליפ חדש | לבסוף נגיע | צפו

להאזנה:

מתי שריקי, אחד היוצרים הפוריים של העת הזאת, מפתיע, שוב, עם שיר וקליפ שבועטים בבטן.
בשיר חדש "לבסוף נגיע" הוא מתאר מחשבות שמתורגמות למילים, מנגינה וקליפ מרשים בפשטותו. "הסינגל הזה נולד מתוך קשיים ורגעי חולשה של אמצע הדרך", מסביר מתי, "אך לבסוף הפך לשיר של אמונה בצדקת הדרך!".
שריקי אומר שהוא חש שהדרך אל הלב ואוזני המאזינים היא חידה. "לפעמים קשה לדבוק בדרך הזאת של זמר ויוצר בעולם המוסיקה, כיום, יש כל כך הרבה שפע של יצירה והכל כה נגיש ומיידי, ולכן, צריך הרבה חוזק וסבלנות כדי להתמיד לנסות ולהגיע כמה שיותר רחוק". אך בסוף, מה שינצח זו התשוקה הבוערת שיש לו למוסיקה, החיבור למה שהוא עושה, "כי בסוף אני עושה את מה שאני אוהב והאמונה הזאת שיש תכלית לדרך הזאת בסוף מחזקת אותי להמשיך הלאה".
עם התחושות האלה הוא יצר את "לבסוף נגיע". לצד המילים, המנגינה וההפקה המוזיקלית, היה לו צורך ביצירת קליפ אומנותי שיהיה נאמן למחשבות והתובנות שהיוו את הבסיס לשיר החדש. "דמיינתי קליפ שמתאר את הדרך, כאילו נלקח מתוך המחשבות שלי ועבר אל המסך. גם עשיית הקליפ היוותה 'שיעור לחיים' כי הצבתי לעצמי מטרה גבוהה, והתעקשתי להגיע אליה, למרות הקושי הטכני וההפקתי, לכן היא גררה אחריה נפילות ועיכובים, אך לבסוף הצלחתי להגיע לקליפ שראיתי בעיני רוחי". בעצם, הקליפ צולם במלואו פעמיים, לאחר שהעריכה של הקליפ בפעם הראשונה מצאה שהצילום חוטא לאמת האמנותית המוקפדת של היוצר.
"ככלל, הייתי רוצה שהשיר יגרום לכל אחת ואחד מאיתנו להאמין, שבסוף נגיע אל המקום שהיה צריך להגיע, גם אם כעת, זה נראה טיפה לא מציאותי, או רחוק מאיתנו…"

מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית: מתי שריקי

קליפ: אברהם יצחק מאיר

2 תגובות

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ברכות! 🎉

פנייתך התקבלה,

נפנה אליך בקרוב להצעת פרסום משתלמת.

הרשמה לאתר

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
טלפון
עיר מגורים
סיסמא*
אימות סיסמא*
תמונת פרופיל
Maximum file size: 1 MB
דילוג לתוכן